2009. január 4., vasárnap

valamiiii

hát ezt nem hiszem el...holnap suli...
a szünet isteni király volt...végre kialudtam magam!!
egyébként...ittvoltak az ágiék, és a dávid unokatesói
egy kis 'ágibúcsúztató' vacsira. Elég jó volt, azaz nagyon jó..:)
Ágika holnap elmegy Portugáliába 10 napra..aztán a dávidka
utána megy, auztán hazajönnek...(asszem), és együtt kimennek két
évre!! Ebben még az a legjobb, hogy a cecivel kimegyünk hozzájuk
a nyáron Lisszabonba!!! Spanyolország mellé (L)
aprópó, spanyolország: pénteken láttam egy meccset, Rafael
Nadal, spanyol teniszező meccsét...állati szexi az az ember...szóval
mostmár 2 kedvenc spanyol sportolóm van.(ha valaki nemtudná,
Iker Casillas a másik)
Holnemvolt koncerten is voltam...az is nagggggyon profi volt!!
marcika nagyon ügyesen dobolt, persze ez természetes.Aztán
Bandikutnak volt egy kisebb szabású meglepetés bulija..
állatira meglepődött...komolyan...megérte ennyit szenvednie a cecinek
ezekért a pillanatokért...:)
Közben sokat aludtam, gyakoroltam a passzív életmódot, és sok információval
lettem okosabb...ugye Kata?? ;)
most búcsúzom: adiós! :) ( csak spanyolosan)

3 megjegyzés:

Bezó írta...

tudom h nem ide kell írni, de

jóóó a videóóóóóó^^

ps. GYŰJTÉÉÉÉS!!!
:)
xoxo^^

Mrs Weasley írta...

Bocsánat, hogy ide pofátlankodtam! Csak egy megjegyzés!
A legjobb madridi focista: Raúl Gonzares! :P ENnyiii!! :D Jó nem rossz Casillas sem, de azért azért azért.. Na értitek :D

Bezó írta...

alap.
:) na csumiiiiííííí x)